Πέμπτη, Μαρτίου 09, 2006

<< || >> Rewind

Πολλές φορές έχω σκεφτεί πως όσο πιο μακριά στο παρελθόν χάνεται η αφετερία μιας συνήθειας τόσο πιο αυθεντική είναι. Κι αυτό διότι όσο πιο μικροί σε ηλικία είμαστε, τόσο πιο αυθόρμητοι είμαστε. Και στο μυαλό μου οι έννοιες της αυθεντικότητας και του αυθορμιτισμού πλησιάζουν πάρα πολύ η μία στην άλλη.

Το μόνο που θέλω να πω είναι πως ένα παλιό μου χόμπι, αυτό της μουσικής, δε μπορεί παρά να είναι αυθόρμητο και κατά συνέπεια αυθεντικό. Κι αυτό το λέω για να το προστατέψω. Κι αυτό είναι όμορφο και καλό...

Ανοίγει αγκύλη {***Έχει αφαιρεθεί κείμενο***} Κλείνει αγκύλη

Το σίγουρο είναι ότι σχεδόν από πάντα, ασυνείδητα, έφτιαχνα στο μυαλό μου ομάδες τραγουδιών που για κάποιο λόγο ένιωθα ότι αυτά πρέπει να παίζουν μαζί. Επειδή έτσι. Επειδή μου καθόταν καλά.

Αυτό λοιπόν θα κάνω από εδώ και πέρα, ίσως λίγο πιο συνειδητα. Θα κάνω compilation CDs(mix tape - κασσέτα με επιλογές όπως θα λέγαμε παλιά). Και θα είναι το νέο μου χόμπι! Τα πρώτα θα είναι με βάση το είδος μουσικής. Λέω όμως να το πάω λίγο παραπέρα στο μέλλον. Compilations για τον φίλο, το γκομενάκι, το αμόρε, την ώρα του sex, το χωρισμό, τη γυμναστική, τον περίπατο, το μαγείρεμα, το καθάρισμα, την Δευτέρα, την Κυριακή, το κρύο, τη βροχή, το αυτοκίνητο, τη λέξη "χρόνος" και γενικώς ότι μου κατέβει. Ίσως να ακούγεται κάπως καμμένο. Μπορεί και να είναι. Κι εγώ αυτό σκέφτηκα στην αρχή αλλά παρηγορήθηκα κάπως όταν είδα πως υπάρχουν κι άλλοι. Το βρίσκω διασκεδαστικό παρόλα αυτά. Κι έχω ανάγκη από λίγη διασκέδαση αυτό το διάστημα... Θα'χει πλάκα πιστεύω. Σαν παιχνίδι. Κι εδώ που τα λέμε είναι καλύτερο από το να παίζω στο PC ή να βλέπω TV όταν δε διαβάζω(αυτό το τελευταίο ήταν για τους γονείς μου).

Featured Song: Semisonic - Singing in my Sleep

ΥΓ: Εκεί που έχει αφαιρεθεί κείμενο έχω γράψει ένα ολόκληρο κατεβατό. Όταν το διάβασα σκέφτηκα ότι λόγω της ψυχολογίας μου αυτήν την περίοδο την οποία πολύ παραστατικά περιγράφω στο προηγούμενο post, ήταν αρκετά προσωπικό, αρκετά μελαγχολικό και αρκετά ασχετο με το θέμα. Το έχω κρατήσει παρόλα αυτά. Ίσως στο μέλλον... Όταν θα έχω απομακρυνθεί σε απόσταση ασφαλείας από την ψυχολογία αυτή.

1 σχόλιο:

bereniki είπε...

kali fasi!to kaname palia me thn kollhth mou k kathe cd saturize kapoion gnwsto mas-eixe polu gelio. pros to paron sou proteinw na ftia3eis ena gia to diabasma! i need it! :P