Κυριακή, Απριλίου 09, 2006

Saturday Night Fever

Τύφλα να έχει ο Τραβόλτα... Μόνο αυτό έχω να δηλώσω!

Μερικές μέρες τώρα ένιωθα το λαιμό μου να με γαργαλάει. Την Τετάρτη που ήταν και οι εκλογές πήγα στο Garage, διότι είναι (και δε ξέρω για πόσο ακόμα) κανόνας απαράβατος: "Πως το Πάσχα σουβλίζεις τον οβελία, έτσι την ημέρα των φοιτητικών εκλογών πας στο Garage". Έλα όμως που γύρισα με τα πόδια από την παραλιακή καθότι ντεν έκω αυτοκίνητο καρντιά μου! Εκεί μάλλον την πάτησα...

Προχθές, την Παρασκευή, μαζευτήκαμε σπίτι μου και ήπιαμε τα τσιπουρά μας! Νά'ναι καλά ο ψηλός! Πολύ ωραίο σπιτικό τσίπουρο! Η αλήθεια είναι πως προς στιγμή ο λαιμός μου καλυτεύρεσε αλλά... Αλλά την άλλη μέρα ξύπνησα... Άστα!

Το Σάββατο ήταν να πάρω τα βουνά να κάνω check με έναν ειδικό τα μηχανήματα του σταθμού (βλ. Ρ/Σ Χώρος 94,2). Εν τω μεταξύ τον άνθρωπο αυτό είναι κάπως περίπτωση να τον πετύχεις. "Τώρα που το κανονίσαμε? Τώρα βρήκα να αρρωστήσω? Τι βλάκας που είμαι!" σκεφτόμουν. "Ας τον πάρω τηλέφωνο να του πω πως άκυρο για σήμερα καθότι αλλάξανε τα πλάνα μου και αντί να πάρω τα βουνά με βλέπω να παίρνω depon και άλλα καταπλάσματα.". Τον παίρνω τηλέφωνο και πριν προλάβω να του πω τι και πως, μου εξηγεί πως αρρώστησε το μωρό και πρέπει να το πάει σε γιατρό. "Καλώς!" του λέω. "Τα λέμε".

Πήγα λοιπόν πήρα φάρμακα και εφόδια! Depon με βιταμίνη C, hexalen για γαργάρες, lysopaine για το λαιμό, ribena, ψωμί για τοστ, milner κτλ κτλ. Καλά δεν έκανα? Την υπόλοιπη μέρα την πέρασα στον καναπέ με τη ρόμπα χαζεύοντας το χαζοκούτι. Ήλπιζα ότι θα έχει φόρμουλα αλλά τζίφος. Αντ'αυτού είδα: Πέρα από τον ορίζοντα, Κοίτα ποιος μιλάει (με τον Τραβόλτα), επανάληψη S1ngles, εννοείται τον Captain Hook, μεταμεσονύκτια είχε μία ηλίθια teen movie στο MEGA με μία κατασκήνωση που λεγόταν το Ματωμένο Περιστέρι όπου είχε πιάσει όλους τους κατασκηνωτές sex-o-mania! Αν είναι δυνατόν!

Τέλος ένα μεγάλο χειροκρότημα για την Αμαλία που παράτησε το σπίτι της για πολλές ώρες για να γίνει η προσωπική μου νοσοκόμα! Αμαλίτσα thanxs!

Featured Song: Peggy Lee - Fever

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

H enwsh nosokomwn sth dia8esh sou. Gia soundtrack epishs exw na proteinw kai:Pyretos apo Marinella, 38 kai 8 39 kai 9 apo Kwnstantina, De thelw xapia kai kataplasmata 8elw esena katw ap ta skepasmata, Mpigalhs?, kai apo paradosiaka: ax kale manoula de mporw sure na fwnajeis to giatro