Παρασκευή, Μαΐου 05, 2006

Back at last!

Επιτέλους γύρισα! Μετά από το Κερατσίνι, μετά από το Πάσχα στη Παλίνη, μετά από πολύ φαΐ, μετά από το bowling στο "The Mall", μετά από τα μαλακισμένα με τα πυροτεχνήματα, μετά από δέκα μέρες στη Θεσσαλονίκη, μετά από τους άπειρους γύρους του Πλάζα το οποίο αποτέλεσε βασική διατροφή κατά τη διαμονή μου, μετά από το Cosmos και το "V for Vendetta", μετά από το Apple Center, μετά από το Metropolis, μετά από την Καρύδη στον ύπνο μου, μετά από το καινούργιο των Red Hot Chili Peppers, μετά από το podcast... Μετά από όλα αυτά λοιπόν επέστρεψα σπίτι!

ΚΑΙ ΝΑΙ! ΝΑΙ!
ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ INTERNET!
ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ 365€ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ!
ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ SUPERMARKET ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΩ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ!
ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΛΑ ΤΑ MP3 ΜΟΥ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ!
ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!
ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!

Μια στιγμή! Μα τι λέω? Και τώρα χαίρομαι εγώ? Για καλό είναι αυτά? Μπορεί. Είναι σίγουρα πάντως μια αλλαγή...

Και πόσο μου έλειψαν τα αρίσματα (surfάρισμα, blogάρισμα, postάρισμα, commentάρισμα, vlogάρισμα) και τα ings (downloading, listening, podcasting)! Ειδικά η Cali Lewis! Our Fearless Leader!

Cali Ι love you! Will you marry me?


Featured Song: Nova Adv Jingle - Get back home!

Δεν υπάρχουν σχόλια: