Τετάρτη, Μαΐου 24, 2006

iblog|acer sucks

Κατόπιν παράκλησης του iblog, ιδού:



Συγκεκριμένα δήλωσε:

"Μέρα δύσκολη, όπως και οι επόμενες διότι δεν έχω υπολογιστή στο σπίτι! To ΓΑΜ*ΜΕΝΟ laptop μου νοσηλεύεται πάλι στην Acer κι εγώ γυρνάω στα internet cafe. Στην καλύτερη περίπτωση θα το πάρω πίσω την Παρασκευή (τους είπα να το κρατήσουν μόνο για διάγνωση και όχι για επιδιόρθωση - δεν την ξαναπατάω πάλι.) Μέχρι τότε μπορείτε να μου φυλάτε το iblog και να διαδίδετε παντού ότι η Acer είναι ο χειρότερος κατασκευαστής laptop παγκοσμίως. (Για να μη θίξουμε το πιο-αργό-κι-απ'-το-θάνατο- service της.)"

Με κατανόηση,
zero

Featured Song: Zero 7 - In the waiting line

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ την αγαπάω την acer! Acer laptop πήρε η αδερφή μου και... είναι μάπα! Στους 7 μήνες χάλασε η μπαταρία και όταν τον πήγε πίσω της είπαν ότι η μπαταρία έχει εγγύηση 6 μήνες και όχι 12 όπως ο υπολογιστής. Τα κολλήματα που τρώει; Πάρα πολλά! Να μην αρχίσω τάρα να τα απαριθμώ!

Βλέποντας αυτά τα προβλήματα όταν ήρθε ο καιρός να πάρω δικό μου laptop πήρα την γενναία απόφαση (μετά και από την παραίνεση ενός φίλου) να αγοράσω apple υπλογιστή. Αν δεν υπήρχε η acer τώρα θα είχα ένα pc με windows και η επόμενη μου σκέψη θα ήταν πάντα το επόμενο format!

Acer ευχαριστώ που μου άνοιξες τα μάτια!

Ανώνυμος είπε...

Ας μη σου πώ να πάρεις Mac...

Ανώνυμος είπε...

#graham: Η απόφαση ήταν σοφή και ο φίλος σου καλός φίλος. Να τον ακούς...

#cpil: Να μου πεις γιατί να μη μου πεις... έναν από αυτούς τους καινούργιους! χεχε

Ανώνυμος είπε...

ZERO ΘΑ ΠΑΜΕ ΦΥΛΑΚΗ!

p.s. Θέλω MacBoooooook (λευκό εννοείται) Βρείτε μου κανα ζώο να σπρώξω τον Acer και να πάω καπάκι στη Regent St!

Ανώνυμος είπε...

Just for the record: Σήμερα μόλις ένα φιλαράκι μου κάτοχος Acer έμεινε από ανεμιστηράκι με αποτέλεσμα το laptop να ανεβάζει τρελλές θερμοκρασίες. Δε ξέρω αν κάηκε αλλά ένα ακόμα συμβάν έρχετε να προστεθεί στις περιπτώσεις αποτυχίας υλικού της Acer. Όσοι κάτοχοι Acer: Ας προσέχατε!

#iblog: Κανείς δε θα πάει φυλακή! Μόνο τα κακά παιδιά... Και δεν είμαστε εμείς αυτά, αλλά οι υπεύθυνοι ανάπτυξης των Acer. Όσο για το MacBook! Με το καλό όταν το πάρεις! Λες να πάμε Regent St? Δε πάμε κατευθείαν 5th Avenue λέω εγώ? Όχι τίποτα άλλο, αλλά μήπως πετύχω και την Cali Lewis και της κάνω εκείνη την πρόταση γάμου που έλεγα...