Κυριακή, Ιουνίου 25, 2006

Είμαι καμένος...

Ε ναι λοιπόν, είμαι και επίσημα πλέον καμένος. Κι όχι μόνο στην καρδιά και τη ψυχή αλλά τώρα και σε ατομική συσκευασία για την επιδερμίδα σας. Ας θυμηθούμε σε αυτό το σημείο το άσμα της Καίτης:

"Είσαι ο ήλιος που έχει γίνει επικίνδυνος
και κάθε μέρα καιει την επιδερμίδα μου...
"

Και μετά από το ευχάριστο μουσικό break, συνεχίζω. Κι εκεί που ήταν καλοκαίρι και όλα ήταν ωραία, ξεχάστηκα, χαλάρωσα, έκατσα και λίγο παραπάνω στον ήλιο ντάλα μεσημέρι (το ξέρω, μ*λ*κί* μου) και ιδού τα αποτελέσματα. Είχε ξεπλυθεί βλέπετε το αντιηλιακό (έβαλα, ειλικρινά). Συνήθως οι φυσιολογικοί άνθρωποι όταν καίγονται από τον ήλιο, ξεφλουδίζουν και αυτό ήταν. Αλλά όχι! Εγώ έπρεπε να πάθω... πως σκατά να δεις μου τό'πε? Α, ναί! Φωτοαλλεργία λέει. Γι'αυτό γέμισα παντού κοκκινίλες. Λες και έβρασαν οι χυμοί μου και παλεύουν να βγουν στην επιφάνεια. Το κερατό μου! Why god? Why? Why are you doing this to me? Γιατί ρε? Απάντα!

Τέλοσπάντων. Μου είπαν ότι θα φύγουν σιγάααα σιγάααα. Πρέπει όμως να μην κάθομαι στον ήλιο και να αποφύγω τη θάλασσα για λίγο, για να μην ερεθιστούν. Επίσης πως πρέπει να πάρω δυνατό αντιηλιακό με δείκτη 100! Και ρωτάω εγώ τώρα: "Και πως σκατά θα μαυρίσω ώστε να γίνω λευκός ε?". Βλέπετε το χειμώνα δεν είμαι ούτε καν λευκός. Είμαι διαφανής. Mister Cellophane ένα πράμα που λέει και στο Chicago.

Καείτε Υπεύθυνα
. Μια κοινωνική προσφορά του HighFidelityShow...

Featured Song: Καίτη Γαρμπή | Η Πατρίδα Μου

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Υπομονή καλέ μου! Τα γιαουρτάκια γι' αυτό τα λένε πια "ζωντανά". Τα απλώνεις πάνω σου και συνέρχεσαι.
Και άλλη φορά .. να προσέχεις. Το λέει κι η Γαρμπή. Άλλωστε δεν χρειάζεται να γινουμε όλοι Ντέντζελ Ουάσιγκτον :))

Ανώνυμος είπε...

Καλά, ρε παιδί, κάτω απ' την τρύπα του όζοντος πήγες και κάθησες;

My God, δηλαδή!

Περαστικά!

Ανώνυμος είπε...

#oistros: Έπαθα κι έμαθα... Κομμένες οι μαλακίες!

#Serenity: Έλα μου ντε! thanx :)

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά σου!
Αν σε κάνει να νιώσεις καλύτερα, μάθε ότι υπάρχουν άνθρωποι που επίσης προσέχουν αλλά παθαίνουν ό,τι έπαθες σε ετήσια βάση! Κουράγιο, θα περάσει.

Ανώνυμος είπε...

#attalanti: Θα σου πω αν με κάνει να νιώσω καλύτερα του χρόνου. Αν αποφύγω να το ξαναπάθω... :) thanx!