Δευτέρα, Ιουλίου 24, 2006

Ο Πρωτάρης | The Graduate


Ναι το παραδέχομαι! Έχω πρόβλημα με την αναγνώριση ηλικιών. Προχθές για παράδειγμα, ημέρα Σάββατο βγήκα στα νυχτομάγαζα της περιοχής παρέα με φιλαράκι καλό. Λίγο προτού φύγω από το ένα μαγαζί για να προωθήσω τη κορμαστασιά μου στο επόμενο σκάει μύτη μία μελαχρινή μαυροφορεμένη με ίσιο μακρύ μαλλί. Πολύ κυρία. Κάθετε στο διπλανό άσπρο καναπέ και εκεί αρχίζει το ζαχάρωμα. Προχωρώ με τα πολλά στο επόμενο νυχτομάγαζο. Στο μεθεπόμενο την ξαναπετυχαίνω στο δίπλα stand να πίνει με μανία το ποτό της. Εντάξει δε θα έλεγα πως ήταν της ηλικίας μου. Μεγαλόδειχνε άλλωστε. Ρωτώ μία παλιά καραβάνα του μαγαζιού: “Πόσο την κάνεις ρε μάγκα μου την τύπισα με τα μαύρα? Καμιά 30άρα?” 43 μου απαντάει! Κομπλάρω αλλάζω δέκα χιλιάδες χρώματα και ρωτώ: “Πόσο?!?” Τώρα ή μαλακίες μου έλεγε ο τύπος ή όντως είναι τόσο η κυρία. Ποιος ξέρει...

Featured Song: Simon & Garfunkel | Mrs Robinson

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μόνο στη Σάμο συμβαίνουν αυτα, φοιτήτριες ούτε για δείγμα.

Ανώνυμος είπε...

#Peeping Tom: Καλοκαίρι βλέπεις. Την έχουν κάνει για τα πάτρια εδάφη. Δε σκάω όμως, την Παρασκευή την κάνω κι εγώ!

Ανώνυμος είπε...

Bro' will be in town! Yeah! Άντε με το καλό και προσοχή στο δρόμο, μη σε χάσουμε!

Ανώνυμος είπε...

#attalanti: απε που είσαι sis? αν επιτρέπετε κιόλας...

Ανώνυμος είπε...

#attalanti: Α! Το Αθήνα δε πιάνει...

Ανώνυμος είπε...

Τι να σου λέω τώρα... Θα τα γράψω καμιά μέρα, να τα βάλω κι εγώ σε σειρά. Στην Αθήνα μένω, αλλά δεν έχω μεγαλώσει εδώ - ούτε έχω συνηθίσει ακόμα. Μου αρέσει όμως...

Ανώνυμος είπε...

#attalanti: Σου αρέσει? Να το κοιτάξεις αυτό... :)

Ανώνυμος είπε...

Πωπω αυτο με τις ηλικίες να το κοιτάξεις οχι και 43 βρε παιδί μου !!!!
Άλλη φορά να διπλοτσεκάρεις τις ηλικίες με κανέναν φίλο σου που εχει καλύτερο age-ραντάρ

Εγώ πάντως πρώτα ρωτάω τις φίλες μου , αυτόν πόσο τον κανεις ? ενήλικό ? μην μας κλείσουν και μέσα :p

Ανώνυμος είπε...

#Elizabeth: Άστα να πάνε Elizabeth! Σήμερα παίζει να έχω έξοδο με κάτι Αμερικανίδες. Η μία είναι καμιά 30άρα και η άλλη καμιά 27-28. Που πάω ο Καραμήτρος. Μικρό παιδάκι είμαι...

Ανώνυμος είπε...

ase re mikro pedaki 24 eton kodeveis geros eisai...xereis poso grigora tha perasoun ta xronia kai eno exeis apiero xrono den tha ton exeis ekmetaleftei pliros.....kai tha exei perasei!

Ανώνυμος είπε...

hmmmm pastranova siga siga....! mhn ta les auta 8a pa8w kata8lipsi!!!!!

zero...mhpws pasxeis apo kati san oidipodeio? 30ra? hmmmmmmmm...tespa...magkia sou! ;)...alla...amerikanides? 8a protimousa gallides h' italides!

Ανώνυμος είπε...

Δε το ξέρεις το λαικό ρητό 'η μικρός μικρός παντρέψου... 'η μικρός καλογερέψου????. Αμ το άλλο με τη γρια την κότα!?!?!
Γιαυτό Καραμήτρεψε αβέρτα! Όπως λέει και παραπάνω...τώρα που μπορείς!! Χεχεχεχε...

Ανώνυμος είπε...

Δώσε τα στοιχεία μου στη μελαχροινή 40άρα,
μια χαρά φαίνεται για μένα ;-))

Ανώνυμος είπε...

#pastrana: Είσαι agefreak! Chill...

#bereniki: Εγώ θα προτιμούσα την Έλενα. ;)

#Vaggie: Κάτι έχω ακούσει για το ρητό. Θα προσπαθήσω να βρω τη χρυσή τομή... πάλι.

#ARIS50ARHS: Θα κάνω ότι μπορώ... ;)