Παρασκευή, Μαρτίου 31, 2006

The Pandora Project

Τι έχουν κάνει τα άτομα?!?

Ξέρετε τι μου αρέσει? Μου αρέσει όταν πλησιάζεις στην Καβάλα που δε βλέπεις την πόλη μέχρι τη τελευταία στιγμή που θα φτάσεις στη κορυφήν του Αγ. Σύλα. Επίσης θυμάμαι που μου είχε αρέσει το Αγγελόκαστρο στην Κέρκυρα που εμφανιζόταν ξαφνικά μπροστά σου στο τέλος της ανηφόρας.

Το ίδιο παθαίνεις μερικές (τονίζω μερικές) φορές στο Internet. Έτσι λοιπόν χθές σε μία ανταλλαγή συνδέσμων (links για όσους δε κατάλαβαν) με τη φίλη Amalia βρέθηκα στο τέλος της ανηφόρας...

Μέσω κάποιων ιστολογίων (βλ. blog) έφτασα στο GeekBrief. Εκεί υπάρχουν κάποια Video Popcasts μέσα σε ένα από τα οποία υπήρχε κάποιο reference στο The Pandora Project. Περί τίνος πρόκειται?

Πρόκειται για το προσωπικό σου ραδιόφωνο! Ή μάλλον καλύτερα τα προσωπικά σου ραδιόφωνα εφόσον μπορείς να δημιουργήσεις όσα θέλεις. Κάνεις λοιπόν "add new station" και...

Eισάγεις το όνομα του αγαπημένου σου καλλιτέχνη i.e. Bloc Party. Σου λέει αυτό ότι οι Bloc Party παίζουν: super-extra-terrestrial-indie-alternative-art-pop και στη συνέχεια ψάχνει να βρει παρόμοια μουσική να σ'αρέσει. Εσύ με τη σειρά σου μπορείς να αξιολογείς το κάθε τραγούδι που σου παίζει. Π.χ. μου αρέσει, δε μου αρέσει, τι μ*λ*κί* είναι αυτή κ.α. Αυτό μαθαίνει από τα λάθη του και παίζει όσο πιο για την πάρτη σου γίνεται.

Επίσης μπορείς να προσθέσεις επιπλέον καλλιτέχνες στον εκάστοτε σταθμό. Τώρα αν βάλεις Norah Jones με Bloc Party και Arctic Monkeys όπως εγώ, τι να πω... Εμένα με αρέσει πάντως.

Το κρίμας είναι πως το free δεν είναι για χόρταση, οπότε αν θες "κι άλλο, κι άλλο" πρέπει να κάνεις register ώστε να σκάσεις μερικά $$$ και προς το παρόν είναι μόνο για την Αμερική.

Όπως και να έχει πάντως εγώ που είμαι της τεχνολογίας μιας και το σπουδάζουμε το κουτί(βλ PC), το βρήκα πολύ καλή υλοποίηση και λίγο που πρόλαβα να ακούσω δε παίζει κι άσχημα.

Προβληματισμοί τύπου τι θα κάνουν οι καημένοι οι Tom Robinson και Steve Lamacq (βλ ραδιοφωνικοί παραγωγοι στο BBC 6music) υπάρχουν στο πίσω μέρος του κρανίου μου. Επίσης έχω ανησυχίες όπως που πάει το πράμα, θα τα καταργήσουμε όλα, μήπως χαθεί ο ρομαντισμός, η μαγεία και άλλα τέτοια κλισέ κτλ. Όταν τα οργανώσω στη κλάβα μου τα συζητάμε...

Featured Song: Conjure One ft. Mel Garside - Pandora

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Molis to anakalypsa!!!!...Exw pathei erwta me thn pandora, leme!!!!!!!!!!........
To diko mou combination einia: Dido-Conjure One-Morcheeba-Air...
Any ideas sto ti na prosthesw??