Τρίτη, Μαΐου 16, 2006

Θα κάνω την καρδιά μου πέτρα...

Το καλοκαίρι θα κάνω την καρδιά μου πέτρα. Γιατί το καλοκαίρι οι άνθρωποι αλλάζουν. Μπορεί να νομίζεις πως ξέρεις κάποιον όλο το χρόνο αλλά το καλοκαίρι τον ανακαλύπτεις από την αρχή. Σου φανερώνεται μπροστά σου. Γιατί το καλοκαίρι είναι αναζωογονητικό. Το καλοκαίρι είναι όλα ζεστά, μα κυρίως τα χαμόγελα των ανθρώπων. Η διάθεσή τους, η ενέργειά τους, η όρεξή τους, το κέφι τους. Το καλοκαίρι κοιμάσαι λιγότερο. Αλλά δε γκρινιάζεις γι'αυτό. Το καλοκαίρι δε μπορείς να κρυφτείς πίσω από χοντρά ανόητα ρούχα. Χαλαρώνεις. Γίνεσαι casual, κι αν δε γίνεις εσύ χάνεις. Τι κι αν έχεις λίγα κιλά παραπάνω? Το καλοκαίρι οι γυναίκες είναι στις παραλίες χωρίς makeup, πούδρες, κραγιόν, κονσίλερ και δε ξέρω κι εγώ τι άλλο βάζουν πάνω στο πρόσωπό τους. Κι όμως το βρεγμένο τους μαλλί και η αλμύρα στους ώμους τους τις κάνει πιο sexy από ποτέ. Το καλοκαίρι γίνονται το κορίτσι της διπλανής πόρτας και όχι κάποια απόμακρη φιγούρα με τουπέ και υφάκι. Το καλοκαίρι ο κόσμος δε σταματάει πουθενά. Όλοι είναι έτοιμοι να χαθούν στο πλήθος, να γίνουν ένα μ'αυτό. Κι εγώ θα χαθώ μέσα στο πλήθος, εσύ? Φέτος το καλοκαίρι θα κάνω την καρδιά μου πέτρα. Γιατί το καλοκαίρι οι άνθρωποι αλλάζουν, κι εσύ δε με γνώρισες ποτέ... το καλοκαίρι.

Featured Song: The Rolling Stones - Heart of Stone

Δεν υπάρχουν σχόλια: