Παρασκευή, Μαΐου 12, 2006

How much is the fish? & chips?

Μόλις επέστρεψα από το περίπτερο. Έκανα δυο τοστάκια γιατί με έχει κόψει κάπως. Έβαλά και τις μουστάρδες μου και τα όλα μου και είπα να πάρω και κανένα πατατάκι να το κάνω club sandwich φάση. Γενικώς δε τα πολυτρώω τα γαριδάκια (πατατάκια, πιτσίνια, φουντούνια, τυρένια, super τυρένια κτλ) οπότε δεν είμαι και πολύ ενήμερος για τις τιμές τους. Έτσι λοιπόν είδα πάνω πάνω τα "Σπιτικά". "Τηγανισμένα σε 100% Ελαιόλαδο" λέει πάνω. "Καλό ακούγεται" σκέφτομαι. Πάνω στη συσκευασία απεικονίζεται ένας παππούλης με άσπρο μουστάκι να τα απολαμβάνει... "Εδώ είμαστε" λέω. Γενικώς ότι μοιάζει με παραδοσιακό ή ρετρό με τραβάει. Δε ξέρω γιατί. Αν δω πχ στο ράφι του supermarket Λουμίδης "Ο Ελαφρύς" και Λουμίδης "Ο Μερακλής", ε θα πάρω τον "Μερακλή". Έτσι παίρνω λοιπόν τα "Σπιτικά" και πάω να πληρώσω. "Πόσο;" ρωτώ. 1,60€ μου λέει...

ΠΟΣΟ?!? ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ?!?

Αλλά τα πήρα. Ρε παιδιά, πολλά όμως δεν είναι 1,60€ για πατατάκια? Δε ξέρω κιόλας αλλά εμένα πολλά μου φαίνονται.

Featured Song: Scooter - How much is the fish?

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δοκίμασε και τα " Θαλασσινό αλάτι και πιπέρι" . Είναι και επίκαιρα! Τωρα για τις τιμές, προετοιμάσου από τώρα γιατί next year θα έχεις πρόβλημα :)
Enjoy!

Ανώνυμος είπε...

Έρωτααααα, έρωτααααα...

Ανώνυμος είπε...

Χεχεχε...Το τραγούδι "ερωτα πειρατή" το ξέρεις?? Εγώ εχω πάθει "Ερωτα ΑΕΡΟπειρατή" !!
Λοιπόν, από τοπικό και όχι τουριστικό Fishandchips-αδικο, οι τιμές είναι:
COD.............3.10 GBP
HADDOCK.....3.20 GBP
ROCK...........3.20 GBP
SCAMPI........2.2O GBP
(μη με ρωτάς τη διαφορά, όλα με μπακαλιάρο μοιάζουν)
CHIPS..........Small 60p Medium 1.10p Large 1.40p
(με ενα medium ΣΚΑΣ στην πατάτα)

ΑΑΑΑ...και είναι και σε delivery!!

Ανώνυμος είπε...

Τσίχλες Trident (αυτές στο κουτί), 1.30

Ανώνυμος είπε...

#vaggie: μωρέ κάτσε να έρθω κι ας μην τρώω πατάτες...

#stg: σαν να έχουν ξεφύγει μου φαίνεται...