Κυριακή, Ιουλίου 23, 2006

Έχω μάθει να κοιμάμαι με την πόρτα ανοιχτή

Σαββατόβραδο, ξημερώματα Κυριακής. Ώρα 5:17πμ. Σήμερα γύρισε Σάμο ένα καλό φιλαράκι. Μετά από πολλές ώρες ταξίδι είχε το κουράγιο να πάμε για ποτάκι. Να τα πούμε... Ε, τα είπαμε λοιπόν. Μου είπε τα δικά του, του είπα τα δικά μου. Έδειξε ο ένας στον άλλο κατανόηση. Τα συζητήσαμε, γελάσαμε, τα ήπιαμε, χορέψαμε, σχολιάσαμε τους πάντες και τις πάντες, γκομενίσαμε, τραγουδήσαμε τον πόνο μας, καφριλιάσαμε. Ξέρετε... αντρικές μαλακίες.

Στο ταξί του γυρισμού ρώτησα πως πάει η κίνηση από κόσμο και πήρα την αναμενώμενη απάντηση, ότι δηλαδή κάθε πέρυσι και καλύτερα. Στο ράδιο έπαιζε χαμηλόφωνα “θα γίνω δυναμίτης απόψε στο κορμί της”. Τσαλίκης αν δεν κάνω λάθος, καθότι τα ελληνικά σκυλοσουξεδάκια δεν είναι το ατού μου.

Το ταξί με άφησε στην διασταύρωση στο περίπτερο ως συνήθως. Η μπαλκονόπορτα του σπιτιού μου ανοιχτή όπως πάντα, όλο το καλοκαίρι. Γυρίζοντας πρόσεξα πως το φως στο μπροστά δωμάτιο ήταν αναμένο. Και κάπου εδώ αρχίζει η φαντασίωση. Μία φαντασίωση παλιά που πλέον έχει γίνει συνήθεια κάθε φορά που επιστρέφω σπίτι. Πως κάποια έχει μπει από τη μπαλκονόπορτα και κοιμάται στο κρεβάτι μου. Όχι κάμοια τυχαία. Μιλώ για την μία. Να μπω σπίτι και να μείνω κάγκελο. Να μου πάρει κανένα πεντάλεπτο να συνέλθω και να ξαπλώσω δίπλα της ενώ αυτή κοιμάται ήδη. Να με καταλάβει, να γυρίσει να μου πει: “άργησες...”. Να της πω: “μου έλειψες”. Να την πάρω στην αγκαλιά μου με τρυφερότητα και αυτή να κουλουριαστεί ακόμη περισσότερο. Να τη φιλήσω στο μάγουλο και να της πω: “καληνύχτα”. Να μην πούμε τίποτα άλλο, και να αποκοιμηθούμε με ένα αίσθημα ολοκλήρωσης και ευτυχίας.

Καληνύχτα μωρό μου...

Featured Song: Amii Stewart | It's Fantasy

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ανατρίχιασα...

Ανώνυμος είπε...

#cpil: Από αυτά διάβασες ή από τη φώτο? :)

Ανώνυμος είπε...

Ωραία φοτο πάντως...

Ανώνυμος είπε...

#Mantalena Parianos: Ι know... ;)

Ανώνυμος είπε...

Τελικά ή είμαι πολύ πεζή ή πολύ ανώμαλη, δεν εξηγήται αλλίως το οτί περίμενα πιό "συναρπαστικό" τέλος στην φαντασίωσή σου.... Τι να πείς?!...'Εχουν πιάσει και οι ζέστες.....Άστα..

Ανώνυμος είπε...

#Vaggie: Vaggie μου δεν είναι όλες οι φαντασιώσεις των ανθρώπων hardcore. Υπάρχουν κατηγορίες και κατηγορίες. Όλο στο πονηρό έχεις το νου σου! ;)

Ανώνυμος είπε...

Ωχ...Μάλλον είμαι πολύ ανώμαλη... Να το προσέξω....;) :P

Ανώνυμος είπε...

#Vaggie: Τίποτα δεν έχεις. Μια χαρά είσαι! :)

Ανώνυμος είπε...

Είσαι φίλος, δε λέω... αλλά να μου κλέψεις τη φωτογραφία της "δικιάς μου" δεν το περίμενα...

Ανώνυμος είπε...

#Fotis: Φίλε μου, δεν την έκλεψα. Να σου θυμήσω ποιος την ανακάλυψε άλλωστε. Εξάλλου μπορείς να θυμηθείς που την είδες πρώτη φορά? Τι? Δε θυμάσαι? Χμ... Να σου θυμήσω. Στο σπίτι μου. Χθες κοιμηθήκαμε μαζί. Η Ιάσμη σου στέλνει τα χαιρετίσματά της. Αλήθεια, σας είχα συστήσει? Η Ιάσμη, ο φίλος μου ο Φώτης που σου έλεγα. Φώτη, η Ιάσμη. :)

Ανώνυμος είπε...

Πάντως η κοπέλα στην pic είναι αστέρι, τι καλά να σε περιμένει μια τέτοια, βέβαια σε αυτήν την περίπτωση θα πάρω το εναλλακτικό τέλος της φαντασίωσεις.. :-P