Σάββατο, Ιουλίου 22, 2006

Χαθήκαμε βρε!


Χάθηκα, χάθηκες, χαθήκαμε... C'est la vie, που λένε και οι γάλλοι. Έχω να ποστάρω τρεις εβδομάδες! Κι όμως ούτε διακόπές πήγα, ούτε έχω κάποια δικαιολογία του τύπου εκεί που ήμουν δεν είχα internet ή κάτι τέτοιο. Τώρα που το ξανασκέφτομαι δε χρειάζονται δικαιολογίες. Απλά I wasn't feeling like blogging... So simple!

Τις τελευταίες τρεις εβδομάδες έγιναν πολλά! Πάρα πολλά! Αγχώθηκα, διασκέδασα, διάβασα (λιιιιιιγο), πιέστηκα, ερωτεύτηκα, απογοητεύτηκα, άλλαξα, προσπάθησα, έκανα καινούργιες γνωριμίες, ανανέωσα παλιές, βαρέθηκα, πείσμωσα, το ξανασκέφτηκα, αγάπησα και πόνεσα που λέει κι ο κολλητούλης, πήρα αποφάσεις (σε καλό να μου βγουν), γέλασα, μάλωσα, πήγα για κρασάκι, για ουζάκι, για shaker, για κοκτέιλ, βοήθησα, με βοήθησαν και γενικώς όλα καλά.

Με λένε Ανέστη και είμαι καλά! Επιτέλους ξαναμπήκα στους ρυθμούς μου. Ξυπνώ πρωί, πίνω το καφεδάκι μου, μελετάω, μαγειρεύω, κάνω τη γυμναστική μου, πάω στο γήπεδο για τρέξιμο, κρατώ το σπίτι σε ανθρώπινες συνθήκες, προσέχω τον εαυτό μου, σιδερώνω τα ρούχα που θα φορέσω, φτιάχνω το μαλλί πριν βγω, ακούω feel good music, και γενικώς είμαι στα χάι μου! Όποιος θέλει ακολουθεί...

Άντε και στα δικά σας!

Featured Song: Nina Simone | Feeling Good

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ola auta se 3 bdomades? ti bitamines pineis? :P
pantws soy paei to high! keep it up! ;)

Ανώνυμος είπε...

kala nomizo oti pio polla matheno gia sena apo to blog sou para otan milame....
afto den einai thetiko!!!!
milame sto msn kai den les tipota apla les ...ta idia....kala afto einai meros tis apoksenosis tou internet opos ta chat ....klp i oxi kataramena blog xasimo xronou!
vres kapoion filo kai pes afta pou grafeis min apoksenoneste!!!!
poia eroteftikes tsoutseki?????????????

Ανώνυμος είπε...

#bereniki: Πίνω πολλούς χυμούς! Μου πάει το high ε? ;)

#pastrana: Pastrana?!? Θά'θελες! χεχε. Με παρεξήγησες φίλτατε Τενίστα... Ποιος είπε πως αποξενώθηκα? Αλήθεια, εσύ τι κάνεις?

Ανώνυμος είπε...

8elw kai gw na erwteutw!
eida proxtes mia galliki tainia---de thimamai titlo alla thn proteinw...kati me prwti seira plateia htan o titlos...--- opou h prwtagwnistria dhlwse oti thelei na erwteutei...meta apo ligo gnwrise enan polu erwteusimo kai nomizw to idio -h' to epomeno..- bradu erwteutikane!
e to dhlwnw! thelw na erwteutw! :P (as to pw kai sta "gallika": je veux aimer-den 3erw an einai etsi,alla hxhtika mou kanei)

Ανώνυμος είπε...

#bereniki: Δεν αρκεί να το θέλεις... Πρέπει να το επιτρέψεις κιόλας!

Ανώνυμος είπε...

Χεχε...Όταν με πήρες τηλέφωνο χθές αυτά ήθελες να μου πείς, και σε διακόψανε ε?? ΟΧΙ????? Τι όχι?! Για ξαναπάρε και πες τα μου...και γρήγορα!!