Τετάρτη, Ιουλίου 26, 2006

Μεταπτυχιακά στην Αγγλία

Κατά καιρούς χαζεύω το blοg μου και διαβάζω τι έχω γράψει στο παρελθόν. Ελπίζω να το κάνετε κι εσείς. Όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά για να νιώθω πως είμαι φυσιολογικός και όχι κανένας νοστολγικός τύπος που αναπολεί το παρελθόν κάθε τόσο. Έπεσα λοιπόν σε ένα post το οποίο χρονολογείται μερικούς μήνες πίσω, στον Απρίλιο. Τότε που είχα το άγχος με τη μεταπτυχιακή μου πορεία. Τι κάνω, που πάω, από που έρχομαι κτλ κτλ. Ξέρετε τώρα...

Σήμερα, τρεις μήνες και δύο εβδομάδες μετά, τα πράγματα είναι πολύ πιο ξεκάθαρα. Έκανα αιτήσεις σε πέντε Πανεπιστήμια της Αγγλίας (Lancaster, Manchester, City, Royal Holloway, Warwick). Με δέχτηκαν στα τέσσερα πρώτα από τα πέντε. 80% επιτυχία. Not bad for a rookie! Αποφάσισα λοιπόν να πάω στο Management School του Lancaster, στο MSc Information Technology, Management & Organisational Change (ITMOC). Τώρα είμαι στη φάση να τους στείλω προκαταβολές για να κρατήσω τη θέση. Ούτε εισητήριο στην Ολυμπιακή να έκλεινα. Μετά πρέπει να βρω δωμάτιο στην εστία και άλλα τέτοια.

Σήμερα πήρα τηλέφωνο στη γραμματεία του Admission Office. Το σήκωσε η Claire, η γραμματέας. "Hi" με λέει. "How can I help you?". Κι έχω μείνει κάγκελο! Μα εντελώς κάγκελο όμως! Η Claire έχει την πιο απαλή φωνή που έχω ακούσει ποτέ σε γυναίκα. Λες και μου μιλούσε η Liv Tyler στη γλώσσα των ξωτικών όπως στον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών ένα πράμα. Μα που με στέλνουν τελοσπάντων? Κάτι μου λέει ότι θα μου αρέσει πολύ στο England!

Βέβαια υπάρχουν και κάποιες λεπτομέρειες που πρέπει να διευθετηθούν πρώτα. Λεπτομέρειες όπως, να περάσω τα πέντε μαθήματα που χρωστώ τον Σεπτέμβρη και να τελειώσω την διπλωματική μου. Ψιλοπράγματα δηλαδή. Μας έφαγαν και οι καταλήψεις γμτ! Άρε Ελλαδάρα μου! Που πάω και σ'αφήνω εδώ μονάχη να βγάλεις τα γαλανόλευκα ματάκια σου? Θα μου λείψεις όταν φύγω με το καλό. Πρώτα ο Θεός που λένε.

Wish me luck!

Feautured Song: The Feeling - Sewn

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αδερφούλη, σημείωνε:

Δημήτρης Βαλσάμης,
Ακαδημίας 19
Αθήνα, 10671

Τηλέφωνα 210 3633085, 210 5243600
email: fcollege@ath.forthnet.gr

Ο κύριος είναι ο κύριος αντιπρόσωπος του Lancaster στην Αθήνα (μη σου πω στην Ελλάδα). Έχει άψογους τρόπους και ίσως μπορεί να σε βοηθήσει. Δεν χάνεις τίποτα να χάσεις - μπορείς να του τηλεφωνήσεις, και ίσως σου πει μερικούς ευκολότερους τρόπους να οργανωθείς.

Άντε, με το καλό! Βγάλε ασπροπρόσωπη την οικογένεια!

xxxx

Ανώνυμος είπε...

you will fit just fine sto england "cookie" ;)
(nomizw to cookie moy diefyge prin! einai apo ta agaphmena omws! ..to duck to eipame?...:P)

Ανώνυμος είπε...

Στο τέλος θα καταντήσω γραφική! Ποσες φορές ακόμα να σου ευχηθώ good luck?!?!? Χε,χε,χε...Αντε καλά πτυχία, my dearest friend! For further hints and tips you know the procedure...As long as, δε με πιάνεις στον ύπνο :D
xxx

Ανώνυμος είπε...

#attalanti: Αδελφούλα ζωγράφισες! Μωρέ δίκιο έχουν που λένε ότι οικεγένεια σε στηρίζει πάντα. Ευχαριστώ sis! Θα σας βγάλω ασπροπρόσωπους! Έννοια σου!

#bereniki: I believe that! :)

#Vaggie: Thanx Vaggie μου! Με έχεις βοηθήσει πάρα πολύ! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U! Thank U!

Ανώνυμος είπε...

yeap!!!!!we have a house in London!!!!!!!!a bravo re anesti!!!!
A kai kati akoma re tsoglani prepei na boume sto gamoblog gia na mathoume ti tha kaneis telika i oti se dextikan......tsoutseki vale ena link pou na leei News san na eisai kamia banta!!!!
sygxaritiria

Ανώνυμος είπε...

@great pastrengland, δυστυχώς το Lancaster είναι κάτι ώωωωρες απο το London...
Ανέστη εσύ μην ακούς, δίπλα είναι.....χιχιχιχιχι!

Ανώνυμος είπε...

Στο καλό και με τη νίκη :P

Ανώνυμος είπε...

Το παιδί μου...πάει στα εξωτερικά;;; Καλή αρχή...μικρό μου!!!

φιλιά

Ανώνυμος είπε...

#great pastrengland: Lancaster λέμε! Helloooooo! 340km απόσταση! Όσο για τα news μπορείς να βάλεις το RSS Feed στο Thunderbird... ;)

#Vaggie: Δεν άκουσα! Τι είπες?

#cpil: Thanx mate! I'll do my best!

#Giramondo: Μάνα θα φύγω! Μάνα θα πάω στα καράβια... εεεε στα εξωτερικά! Ευχαριστώ μανούλα! Σ'αγαπάω μανούλα! χεχεχε Kisses!

Ανώνυμος είπε...

#attalanti: Πήρα τηλέφωνο αλλά ο κύριος Δημήτρης απουσιάζει στο εξωτερικό. Θα επιστρέψει τη Δευτέρα. Πολύ μου αρέσει αυτό: "απουσιάζει στο εξωτερικό". Πότε θα με παίρνουν κι εμένα τηλέφωνο στο γραφείο να το σηκώνει η γραμματέας μου και να λέει: "Ο κ.Παυλίδης λείπει στο εξωτερικό για δουλειές. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω email ή αν θέλετε μπορείτε να μου αφήσετε κάποιο μήνυμα και να του μεταβιβάσω μόλις επιστρέψει". Και πάλι ευχαριστώ για τον ενδιαφέρον. Αδελφούλα μου εσύ! Είσαι η καλύτερη αδελφή μου του κόσμου... :)

Ανώνυμος είπε...

Family rules! Πολύ χαίρομαι που πήρες...
Μην ανησυχείς, σου δίνω τρία χρόνια (να πας, να σπουδάσεις, να γυρίσεις) και μετά θα σου βρω εγώ μια γραμματέα με τις σωστές προϋποθέσεις (αναλογίες, φωνή και χαρακτήρα) για να λέει: "Ο κ. Παυλίδης απουσιάζει στο εξωτερικό. Θα μπορούσα να κρατήσω κάποιο μήνυμα;" ή ό,τι γουστάρεις εσύ. Θα περάσεις τέλεια, απόλαυσέ το!

Ανώνυμος είπε...

#attalanti: Yeah baby! Behave baby! Martini baby! Thanx και πάλι! :)

Ανώνυμος είπε...

Κολλητούλη ήδη ψάχνω για εισητήρια... Έ, ρε γλέντια... London baby!!!

Ανώνυμος είπε...

#Fotis: Lancaster λέμεεεεεεεεε...

Ανώνυμος είπε...

Ti rouxa na parw gia to lancaster??? :) Eides pou anhsuxouses afou sto eixa pei to eida sto xartiiiii...!!!!

Ανώνυμος είπε...

#amalia: Πάρε ζεστά και sexy! ;) Όσο για το χαρτί, να μην το σχολιάσω!

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου High Fidelity,

Μην δίνεις σημασία στον Βαλσάμη έχει το foundation στην Ομόνοια και έχει συνεργασία για να στέλνει φοιτητές στο Lancaster οπότε μόνο τυπικούρες θα ακούσεις. Ήμουν 4 χρόνια στο Lancaster κι έχω περάσει super. Δεν ξέρω τι πληροφορίες θες αλλά πες μου αν μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι.

Αυτά,
Γιώργος

Υ.Γ. Μπορεί να μην έχεις κοντά το Λονδίνο αλλά έχεις το Manchester και την Σκωτία που είναι πανέμορφη

Ανώνυμος είπε...

Den tha exeis kanena problhma sto lancaster. H polh brisketai dipla sto perifhmo lake district, to opoio einai mia perifereia gemati limnes kai bouna.

Epishs, konta einai h skwtia....mia sumboulh mono...makria i glaskovi.(katagwmai apo skwtia kai xerw) To edinbourgo einai oti to kalutero kai idanikh polh gia foithtes. an eisai ekei gia prwtoxronia na mhn xaseis ta "hogmonay celebrations," h pio entupwsiakh giorth tou xronou!

Oson afora to panepisthmio den xerw polla mias kai eimai apo to birmingham alla exw enan filo pou spoudazei ekei kai mou leei poly kala logia.

An xreiasteite otidhpotes plhrofories gia thn agglia tha xarw na sas boithisw (an mporw bebaia). Mhn pisteyeis osous aytous pou lene oti einai xalia. exoume poly wraia merh, nai...akoma kai to kalokairi :) px.www.simplyscilly.co.uk

Christopher krisleze@hotmail.com

Ανώνυμος είπε...

#Giorgos: Αν μπορείς στείλε μου το email σου. To δικό μου είναι: apavlid@gmail.com

#Cristopher: Να αναμένεις email... :)