Τρίτη, Αυγούστου 08, 2006

Λευκό μου Γιασεμί


Είναι φορές που χωρίς αφορμή,
κάτι γιορτάζει βαθιά στο κορμί,
και ξαναβλέπεις το φως,
σαν να σουν χρόνια τυφλός.
Κι ένας αέρας ζεστός
γιασεμιά φορτωμένος, φυσάει βουρκωμένος.

Είναι φορές που δεν ξέρω γιατί
κάτι νυχτώνει βαθιά και πενθεί
και δε σου κάνει κανείς
κι όπως γυρεύεις να βρεις
λίγο λευκό να πιαστείς
γιασεμί στο σκοτάδι
σαν άστρο ανάβει.
Λευκό μου γιασεμί
μη νυχτώσεις.

Είναι φορές που χωρίς αφορμή,
μέσα μου τρέμει μια ξένη φωνή,
που μου θυμίζει στιγμές
από παλιές μου ζωές
και ένας αέρας ζεστός
γιασεμιά φορτωμένος, φυσάει βουρκωμένος.
Λευκό μου γιασεμί, μη νυχτώσεις.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι έγινε, είδες κι εσύ "Φτηνά τσιγάρα" και έγινες αθεράπευτα ρομαντικός?? Ήθελα να ξερα, είναι το τραγούδι που κολλάνε όσοι πάνε UK για MSc? Γιατί από τους φίλους μου έξω, όλοι, μα όλοι ομως, ονειρευόντουσαν βόλτες τα βράδια στην άδεια Αθήνα. Και πίστευαν στον έρωτα.
Περιττό να σου πω οτι εμένα από όλο το έργο μου έμειναν οι ατακες του Τσάκωνας και τελευταία σκηνή που αντί να μου φανεί ρομαντική, με κατατρόμαξε, αφού είχε τα ΑΠΕΙΡΑ περιστέρια! Δηλαδή εγώ δε το έκανα αυτό ούτε με σφαίρες!!! (θεωρώ πως η περιστεροφοβία μου είναι γνωστή).
Αν δεν εχείς δεί το παραπάνω έργο και τόση ώρα μιλάω στο βρόντο, δές το. Κι εσύ αλλά και όποιος άλλος διαβάσει το comment μου.
Μάκια!..

Ανώνυμος είπε...

den se prolaba x8es apanthsa k epesa kserh xaxa
polu wraio to postaki shmera!!xarwpo!!!!!!!
kalhmeraaaaaaaaaaa

Ανώνυμος είπε...

""Γιατί από τους φίλους μου έξω, όλοι, μα όλοι ομως, ονειρευόντουσαν βόλτες τα βράδια στην άδεια Αθήνα.""

aaaaxxx!! einai teleio to Athens in the summer!!!
kalhmera :)

Ανώνυμος είπε...

Απο τις καλυτερες ταινιες του Νεου Ελληνικου Κινηματογραφου.
Πολυ καλο το τραγουδι της Πασπαλα.
Η ατακα που μου εχει μεινει:
"Μαζευω οτι πιο σκληρο υπαρχει.Στιγμες."
Μεγαλος δασκαλος ο Χαραλαμπιδης...

Ανώνυμος είπε...

"Είναι φορές που χωρίς αφορμή,
μέσα μου τρέμει μια ξένη φωνή,
που μου θυμίζει στιγμές
από παλιές μου ζωές..."

Πόσο, μα πόσο όμορφο... Μπράβο, αδερφούλη!

Ανώνυμος είπε...

#Vaggie: Το πέτυχες! Μόνο που ήμουν αθεράπευτα ρομαντικός, είδα και τα "Φτηνά Τσιγάρα", οπότε καταλαβαίνεις...

#margaki: Καλημέρα, Μάργκω! Ελπίζω να ξεκουράστηκες...

#bereniki: Είναι τέλειο το Athens? Αθήνα ή Μυτιλίνη? Εδώ σε θέλω...

#ΠΡΕΖΑ ΤV: Ατάκα που μου έχει μείνει: "Δεν είναι θράσσος, απλά νιώθω την υποχρέωση να διαταράσω τη μοναξιά του άλλου".

"-Και με τι είπαμε ότι ασχολείσαι?
-Είμαι ληστής, τραπεζών.
-Δε μου φαίνεσαι για τόσο σκληρός τύπος.
-Και για τι σου φαίνομαι?
-Για τίποτα.
-Κόβει το μάτι σου."

#sis: Πολύ όμορφο τραγούδι. Με ζέστανε. Thanx! :)

Ανώνυμος είπε...

0: hmmmm....χμμμμ...και νόμιζα πως το είχα ξεκαθαρίσει: ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ ΒΑΒΥ!!!! :))